نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

/وروجک مامان و بابا/

عصر اینترنت

1392/5/8 5:31
نویسنده : بابا مرتضی
596 بازدید
اشتراک گذاری

خواهر وبرادر ان کامپیوتری بنام خدا  دوستان سلام نازنین زهرا سادات ما یعنی عمه سیده زهرا وبلاگش را خیلی دوست داره من نمیدونم بخاطر عکس برادر زاده اش سیده  زهرا خانومه یا وبگردیشو ولی وقتی میشینه کنار کامپیوتر دیگه با گریه باید از پای کامپیوتر بلندش کنم   از شما دوستان عزیز تقاضای راهنمایی دارم نظرتان در این مورد چیست دیگه نیارمش پای کامپیوتر یا بیاد و با گریه ببرمش خانوم کوچولوی ما ١٦ماهش هست داداش دومیش ١٨ سالشه از ظهر تا اذان صبح یکسره پای کامپیوتر بازی میکنه اگه چند بار صداش نکنیم برای غذا خوردن هم پا نمیشه چند بار خواستم ببرمش پیش روانپزشک اما اقا همش میگه کار .بازی .دارم نمخام این دخترم مثل داداشش بشه اما نمیشه هم کامپیوتر را بخاطر این اخلاق جمعش کرد از دوستانی که دراینمورد تجربه یا اگاهی دارند خواهش میکنم مرا راهنمایی بکنند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سبحان جون
8 مرداد 92 5:27
سلااام دوست عزیز من خودم یکی از معتاد ترین افرادنت هستم منم ببرین روانپزشک ههههه من که همش نت هستم و همیشه بیدار دوروز دیگه از بیخوابی نمیرم خوبه ههههه


سلام نت چیز خوبیه اما زیاده روی در هر کاری حتی عبادت که از بهترین اعماله هم خوب نیست
دایی نی نی ها
8 مرداد 92 7:36
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ امیرمحمد واسرا کوچولوبه روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، نی نی ها ماروخوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید


سلام بروی چشم و تشکر از تشریف فرمایی شما
مامان محیا
9 مرداد 92 3:50
میشه بپرسم این فردی که نازنین زهرا رو بغل کرده کیه


این داداش دومی نازنینه کناریش هم سومی
مهسا مامان صدرا جونی
9 مرداد 92 16:17
عزیزم برای یه مدت کوتاه مثلا 10-15 روز کامپیوتر رو جمع کنین کلا.بزارین تو جعبه و تو کمد.
اگر هم اعتراض کردن به هر 2 بگین که دیگه کامپیوتر ممنوع شده تو این خونه.اوائل کمی بیتابی میکنن ولی بعد عادت میکنن.
بعد از 10-15 روز بگین به شرط روزی یک ساعت بازی کردن,کامپیوتر رو دوباره میارین.
اگر حتی 5 دقیقه هم بیشتر از 1 ساعت پای کامپیوتر نشستن دوباره جمعش کنین.
اینجوری میفهمن که جدی هستین تو قوانین استفاده از کامپیوتر.

سلام از راهنماییتان متشکرم اما مطلب دوم اینکه اگر اینکار را بکنم پسرم تمام روز را داخل گیم نت خواهد بود با اینکارش چه برخوردی بکنم