نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

/وروجک مامان و بابا/

نظرات (6)

گل پسر مهربونت
7 مرداد 92 22:58


بابایییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شیطون شدیا
میری قالب عوض میکنی
ماشالا
دیگه من کم کم خودمو باز نشسته کنم برم پی زندگیم
آبجیمو خیلی ببوس
دوستوووووووون دارم

سلام پسرم شیطون باباته خیلی چیزا باید یادم بدی اونوقت میتونی بازنشست بشی تو هم قند منو فقط ببوسش حواست باشه شیطنت نکنی و نخوریش

حسین
7 مرداد 92 23:11
با سلام به سایت من هم یک سری بزنید ممنون www.kodakshop.blogsky.com
مامان محیا
9 مرداد 92 3:52
آخه دخملی بالای درخت چیکار میکنی
مهسا مامان صدرا جونی
9 مرداد 92 16:09
قربونت برم من...

عکس دوم زهرا جون نبود؟



چرا خودشه
احمد
11 مرداد 92 12:59
خیلی قشنگه



مرسی
عمو جواد
12 مرداد 92 23:10

تو رو خدا نکن از این کارای خطرناک
مگه نمیدونی عمویی دل دیدن اینجور صجنه ها رو نداره
فداش بشه عموش





نترس عمو ما دهاتیها به اینکارها نمیگیم خطرناک