نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

/وروجک مامان و بابا/

نظرات (10)

بهار مامانه برسام
29 تیر 92 3:54
ای جونم هزارماشالله ناناز خانم خدا حفظش کنه انشاالله خوشبخت و عاقبت به خیر بشه
بهار مامانه برسام
29 تیر 92 3:57
عمو جون مهربون برسام من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد برسام 403 هست لطف بزرگی میکنید اگه کد 403 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید واقعا ممنونتون میشم اگه بتونید کد 403 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردید و رای دادید بهم خبر بدید ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیتون تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفتتون واقعا ممنونم اگه خواستید عکس جشنواره ای برسام رو ببینید زحمت بکشید و یه سر بیاید وب برسام تویه پست ثابت وبش عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفتون عمو جون مهربون ارسال کد 403 به شماره 20008080200یادتون نره ها برسام رویه رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونتون میشم به نی نی من رای بدید امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشید
مامان آروین (مریم)
1 مرداد 92 9:11
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
سید جواد
2 مرداد 92 6:14
سلام خدا نازنین زهرا جون رو واستون نگه داره از دیدن وبلاگی که واسش ساختید لذت بردم اگه با تبادل لینک موافق بودید تو نظرا به اطلاعم برسونید باز هم ممنون
سید جواد
2 مرداد 92 6:17
عزیز عمو چطوره؟ از طرف من هزار تا ببوسش! سلام برسون و مواظب خوشگل عمو نازنین زهرا خانوم گل گلاب باش
مهسا مامان نورا
2 مرداد 92 13:19
ای جانمممممممم چه دخمل نازی خدا حفظش یه عالمه بوووووس
مامان محیا
2 مرداد 92 14:03
وای چ دخملی.خاله به قربونت بره .من گیج شدم یعنی شما عمه ی زهرا گلی هستی؟
من شما رو با افتخار بسیار لینک کردم


سلام خاله جان بله نازنین عمه زهرا گلیه عموی نازنین هم سه سالی از نازنین بزرگتره تازه عموی پدر نازنین هم هشت سال از بابای اون کوچکتره .. ازاینکه لینکم کردید هم متشکرم
سید احمد هاشمی
3 مرداد 92 14:24
سلام داداش
چندتا از عکسای خوشگل برادرزاده شیطونم رو به ما نمی دی؟


چشم داداشی چند تا عکس میخاهی عکسی 20هزار تومان نسیه هم نداریم هر چندتا خاستی پولشو بریز به حسابم هزینه پست سفارشیشم میشه 4650 تومن ادرس پستیتم بده 3روز بعد تحویل بگیر...... بای..
داش كوچيكه
7 مرداد 92 4:51
سلام تا نيومدن تو اينترنت عكس زهرا گلي هم بذار تو وبلاگت....مرسي


بروی چشم داداش بزرگوار
مهسا مامان صدرا جونی
9 مرداد 92 16:05
عزیزم ماشالله نازنین زهرا جونم خیلی خوشگله.
خدا براتون نگهش داره.
منم لینکتون کردم.


لطف کردید